Fashion Forecasting

Wednesday

Modes cenzuura





Dzheina [Jane] no Vogue ir mana galaprojekta vaditaja un pirmo reizi sasveicinoties, Dzheina uz mani nikni noshnjaaca, ka ja gribu but veiksmiigs radoshais man vajag APPLE MACKBOOK!! Pie sevis nopuutos, labdien tev arii vecaa seene, kura iejuugta Stiiva Jobsa[Jobs] brand-juugaa.
Lai cik es domatu par varda brivibu un izpausmes brivibu aiz Latvijas robezhaam, Dzheina peec stundas portfolio pratinaashanas lika mainiit visas iespejamaas negliitiibas, kas man likas tieshi saistoshas.
Ji - manas modeles uzacis bija tieshi tas ko gribeju paturet visvairaak. Dienvidkorejieshu skaistulei uzacis ir biezas bet iisas un tik ljoti neparastas uz visu parejo modelju pilniem kruumiem uz pieres vai klasiski garajai striipai fona.
"Vogue skaistuma sadaljaa ir isa pamaciba skaistas uzaciis, Tev dereetu atsvaidzinat atminju!" uzmetusi nicinajuma pilnu skatienu manam SAMSUNG jaunajam laptopam, Dzheina panjema savu krokodiladas somu un pameta istabu.



2 comments:

  1. Ehh, Vogue dāmas.. Ne jau gadžeti tevi padara par labu speciālistu, bet gan idejas un prasmes, tā ka pie kājas visādas Džeinas! :)

    Bet bilde ir "Like"!

    ReplyDelete
  2. HAHA atcerejos Tavu "like" stastu!

    ReplyDelete